مصاحبه آرشیو خبر ها
حمایت موجی از الگری و واکنش خبرنگار مدیاست به صحبت های مدیر سابق یوونتوس

حمایت موجی از الگری و واکنش خبرنگار مدیاست به صحبت های مدیر سابق یوونتوس

لوچیانو موجی، مدیر اجرایی سابق یوونتوس، وضعیت فعلی این تیم را ارزیابی کرده و اظهار داشته که وضعیت فعلی آنها در لیگ به طور دقیق نشان دهنده کیفیت آنها است.

 

در هفته‌های اخیر، یوونتوس با چالش‌هایی روبرو شده است و با وجود اینکه در اوایل فصل پیشتاز بود، در جدول رده‌بندی لیگ از اینترمیلان و آث میلان عقب‌تر هستند.

 

مجی معتقد است که موقعیت فعلی یوونتوس نتیجه کیفیت کلی تیم است و نشان می‌دهد که آنها به درستی پشت سر اینترمیلان و آث میلان قرار دارند، زیرا در مقایسه با این دو باشگاه، تیم ضعیف‌تری دارند.

 

در حالی که برخی از هواداران ممکن است استدلال کنند که دوره قبلی یوونتوس در صدر لیگ نشان دهنده قدرت و توانایی آنها برای رقابت برای عنوان قهرمانی است، موجی مخالف است. او معتقد است که موقعیت فعلی آن‌ها نشان‌دهنده وضعیت واقعی باشگاه است و نشان می‌دهد که درخواست‌های بیشتر از طرفداران ممکن است با توانایی‌های تیم همخوانی نداشته باشد.

 

او به نقل از Tuttomercatoweb گفت:

 

آنها به من یاد دادند که ثروت یک مربی از تیم نشات می گیرد و باشگاه این را می سازد. به مکس هافبکی داده شد که مطابق با استانداردهای یووه نبود و فاقد یک رهبر بود که بتواند در لحظات سخت از گروه حمایت کند. این پیدایش دوره منفی است، بیانکونری ها زمانی که اینتر شروع به پرواز کرد سقوط کرد. با این حال، با نگاهی به رده بندی، آلگری حق دارد: با توجه به توازن قدرت موجود، جایگاه سوم برای تیم او مناسب است.

 

خبرنگار مدیاست به حرف های موجی واکنش نشان داد و گفت:

 

این موضوعی که موجی بیان کرده کاملا درست است ولی مسئول نخریدن بازیکن در تیم یوونتوس و داشتن یک اسکواد ضعیف، الگری است.او باید کیفیت درخواست های خود را بالاتر می برد. او می توانست اسکواد بهتری تحویل بگیرید. او با نگرش باز به این مسائل دوباره راهی یوونتوس شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: